Top Gel


Descrierea firmei

Societatea comerciala TOP GEL PROD S.R.L. este unul dintre principalii jucatori de pe piata de inghetata din Romania, cu o vasta si semnificativa experienta, avand 19 ani de activitate sustinuta in domeniul productiei si distributiei de inghetata. Are o capacitatea tehnologica deosebita, producand intre 80-90 tone inghetata/24h pentru o gama de produse diversificata si in continua crestere. Cu peste 23000 de clienti si o evolutie pozitiva a principalilor indicatori economico-financiari, ocupa in prezent locul 1 in Romania dupa cota de volum, laudandu-se cu o cota de piata de aproximativ 20%.

Societatea are un sistem logistic modern, reprezentant prin cele 22 puncte de lucru deschise si doi colaboratori, peste 250 de autofrigorifice specializate si peste 25000 de congelatoare, reusind astfel sa acopere cu succes ca distributie 100% din suprafata Romaniei.

Situatia initiala, provocarea

Fiind permanent interesata de cerintele si rigorile clientilor sai si, in acelasi timp, de evolutia pietei in domeniu, compania a cunoscut numeroase transformari, adoptand politici de dezvoltare a directiilor de productie si distributie la nivel national. Acestea s-au materializat prin deschiderea unor puncte de lucru noi, deservite de echipe profesioniste in vanzari. De asemenea, dat fiind caracterul sezonier al pietei de inghetata, pentru dezvoltarea continua a afacerii, compania a recurs de curand la extinderea domeniului de activitate, lansandu-se pe o piata aflata intr-o continua crestere - cea a produselor de patiserie.

Dorinta managementului Top Gel consta in adoptarea unui sistem de automatizare a fortei de vanzari care sa ofere un control sporit al activitatii, sa inlature erorile din partea personalului implicat si sa economiseasca timp in procesarea documentelor.

Solutia noastra

Raspunsul nostru la nevoile clientului a fost optimizarea intregului flux de lucru, de la depozit si pana la facturare, prin intermediul solutiei OptimallSFA, pentru a oferi un plus de seriozitate si profesionalism unui producator si distribuitor de asemenea calibru.
  • Deoarece se pune accent pe o comunicare transparenta cu clientii in vederea anticiparii nevoilor acestora, s-a apelat la modulul Catalog produse. Prin intermediul acestuia agentii de pe teren au acum posibilitate de a prezenta clientilor direct de pe dispozitivul mobil (tableta sau telefon) gama larga de produse din portofoliul propriu, eliminand astfel neintelegerile din cadrul procesului de comanda si conferind o imagine moderna.
  • In acelasi timp s-a implementat si sistemul de acordare a discounturilor pe care agentii le pot oferi, si anume: discount procentual pe client si discount pe cantitate produse.
  • solutia SFA Optimall eficientizeaza procesul de distributie Top GelO atentie deosebita s-a acordat procesului de livrare si retur al inghetatei in ideea eficientizarii capacitatii logistice, de distributie, transport si implicit vanzare, prin optimizarea transferului intre gestiunea depozit si gestiunea sofer. Gestionarul fiecarui punct de lucru incarca stocurile agentilor din stocul lui, la produse existente sau produse noi, direct din aplicatia de pe tableta, printr-o comanda care este transmisa on-line catre ERP si listata in doua exemplare. Agentii, printr-o sincronizare de articole, isi actualizeaza stocurile, putand apoi lista un aviz de marfa, cu marfa incarcata in masina. Aceste incarcari se pot efectua la orice ora din zi si nu depind de prezenta personalului din departamentul financiar-contabil. La sfarsitul programului, agentul va lista un aviz de descarcare, cu marfa ramasa in masina, astfel incat sa poata face un necesar de marfa pentru a doua zi, cand se reia fluxul de la inceput.

Feedback

Datorita implementarii solutiei OptimallSFA, Top Gel are in prezent cu un sistem de distributie la cele mai inalte standarde, productivitate din partea intregii echipe de vanzari si eficienta economica de care trebuie sa dea dovada oricare dintre marii producatori si distribuitori de inghetata. Intr-un timp scurt compania se poate bucura de organizarea mult mai eficienta a task-urilor zilnice ale personalului implicat in procesul de vanzare, un flux cursiv al activitatilor specifice, preluarea rapida a comenzilor de la clienti, controlul soldurilor si folosirea optima a timpului si informatiei de catre forta de vanzari.