Misavan

Descrierea firmei

Misavan este o companie cu capital integral romanesc ce activeaza in domeniul distributiei si productiei de articole de menaj si solutii complete de igiena si curatenie. Compania Misavan se mandreste cu un portofoliu de peste 350 de produse marca proprie si isi ghideaza activitatea dupa doua directii de business principale - retail si profesional, colaborand cu peste 3000 de societati din tara si strainatate. Detine 5 depozite regionale situate in Iasi, Suceava, Vaslui, Braila, Bucuresti si Cluj, coordonate de catre depozitul central de la Miroslava, Iasi, unde se desfasoara activitatea cross-docking si de productie.

Situatia initiala

Initial, Misavan isi orienteaza activitatea catre distributia de produse de menaj pentru consumatorii de retail din zona judetului Iasi. Cu pasi mici, dar siguri, compania creste in decursul urmatorilor ani de activitate, iar in 2011 incepe si procesul de constructie a brandului propriu si dezvoltarea productiei la o parte dintre articolele din portofoliu. Constienti de faptul ca motorul dezvoltarii Misavan este dat de forta de vanzare, flota de distributie si portofoliul de produse comercializate, acest lucru ii determina pe manageri sa se gandeasca serios la investirea intr-o tehnologie integrata de automatizare a fortei de vanzari capabila sa tina pasul cu noile nevoi, care sa eficientizeze intregul proces de vanzare si sa faciliteze controlul resurselor companiei. Asadar, odata cu marire brusca a echipei de vanzari de la 14 la 40 de persoane, in anul 2012, Misavan a apelat din nou cu incredere la serviciile profesionale oferite de OptimallSFA, fiind printre primii clienti care au renuntat la sistemul PALM OS, in favoarea inovativului si mult mai flexibilului sistem OptimallSFA Android.

Bucurandu-se de reducerea timpului de distributie, cresterea productivitatii si tot mai multi clienti satisfacuti, compania de distributie si productie de articole si solutii de curatenie a continuat sa se extinda, ceea ce a dus, in scurt timp, la resimtirea nevoii de adaptare la cerintele pietei. Suntem deschisi noilor provocari, dorim sa le fim alaturi si sa evoluam impreuna cu partenerii si colaboratorii nostri, iar pentru ca am simtit din plin beneficiile utilizarii solutiei profesionale de optimizare a fortei de vanzari oferite de OptimallSFA Android, am decis sa continuam aceasta relatie prospera inceputa cu 7 ani in urma.”- a declarat domnul Ciprian Otea, Directorul General Misavan Trading SRL.

Solutia noastra

Analizand, astfel, necesitatile actuale ale companiei Misavan, la inceputul anului 2015, specialistii OptimallSFA au cazut de acord asupra implementarii a inca doi pasi importanti. In primul rand, s-a optat pentru extinderea solutiei cu 4 noi module care sa raspunda tuturor cerintelor specifice formulate de managementul Misavan, fiind demonstrat, in acest fel, beneficiul utilizarii unei solutii modulare, flexibile.
  • Deoarece cei 50 de agenti de vanzarii sunt un element cheie in activitatea companiei, Misavan doreste o echipa dedicata, dornica de provocari si motivata in atingerea obiectivelor individuale de vanzare. In aces sens, modulul targhet a fost selectionat datorita avantajului de a oferii bonusuri in functie de realizarea diferitelor categorii de targhet-uri setate pentru fiecare agent de vanzari in parte. Automatizarea fortei de vanzari
  • In incercarea de a veni in intampinarea consumatorilor sai, Misavan a dezvoltat o varietate de game de produse special adaptate pentru fiecare tip de necesitate. Acest lucru ne-a determinat sa optam in favoarea introducerii modulului catalog produse, conceput sa faciliteze prezentarea la clienti a ofertei de produse din portofoliu sub forma unui catalog de imagini si, in acelasi timp, sa confere un aspect profesionist al prezentarii agentului de vanzari in fata clientilor. 
  • Pentru a demonstra respectul pentru cei care sustin progresul companiei, Misavan doreste sa le ofere solutii unice, calitative si usor accesibile. Astfel, fiind mereu in cautare de noi solutii inovative pentru intampinarea nevoilor si cerintelor consumatorilor, modulul mercantizare este imperativ necesar in culegerea informatiilor valoroase din piata.
  •  Modulul client nou contribuie la eficientizeazarea procesului de vanzare, permitand agentului crearea, direct pe terminal, a unui client nou prin introducerea anumitor date ale clientului si intrarea in vizita la acesta, cu posibilitatea de creare de documente noi si trimiterea informatiilor catre sistemul de gestiune.
In al doilea rand, s-a sugerat dotarea fortei de vanzari cu imprimante termice Optimall Print 80, beneficiile acestei decizii constand in reducerea riscului de frauda din partea agentilor, usurarea muncii acestora prin reducerea timpului incasarii, cat si diminuarea costurilor consumabilelor. In plus, noul echipament ofera un plus de profesionalism si o imagine moderna a companiei.

Feedback-ul clientului

„Standardizarea si simplificarea proceselor specifice vanzarii, posibilitatea de a gestiona si controla in timp real activitatile echipei de vanzari si, implicit, imbunatatirea timpilor, conditiilor si mijloacelor de livrare a produselor catre partenerii de afaceri au fost posibile prin implementarea unui sistem informatic modern si flexibil. Afacerea s-a maturizat, brand-ul Misavan a luat amploare, iar pozitia strategica pe piata si rezultatele financiare ale companiei s-au imbunatatit considerabil. Suntem recunoscatori ca, in acest drum spre succes si in realizarea obiectivelor strategice, un rol semnificativ l-a avut, si continua sa aiba, acest parteneriat eficient de lunga durata cu OptimallSFA, bazat pe comunicare, respect, incredere si profesionalism.” declara domnul Ciprian Otea, Directorul General Misavan.