Jidvei


Descrierea firmei

Infiintat in anul 1949 si urmand sa fie privatizat in 1999, Jidvei este cel mai mare producator romanesc de vinuri si sampanie de origine controlata din zona Transilvaniei. Pe langa podgoria de 2.500 de hectare, care o fac una dintre cele mai mari din tara, Jidvei a ajuns sa detina Castelul Bethlen Haller din Cetatea de Balta, trei crame si facilitati de productie la Jidvei, Blaj si Balcaciu si alte afaceri concentrate pe piata interna. Datorita notorietatii, mai ales a vinului alb sec, dar si a terenului castigat pe segmentul spumantelor si a vinului rose, Jidvei a inceput sa se orienteze tot mai mult catre exportul in majoritatea tarilor europene, dar si in tari din Asia si America de Nord.


Situatia initiala, provocarea

Stiind ca secretul unui brand de succes inestimabil este dat de calitate si ca diversele sortimente de vinuri cuprinse in portofoliu nu erau evidentiate pe masura, managementul a devenit tot mai preocupat de imaginea produselor in randul consumatorilor, de dinamica pietei si a evolutiei cererii produselor proprii in raport cu cele ale concurentei. Astfel, in vederea gestionarii si controlarii eficiente a unei activitati din ce in ce mai complexe de management al vanzarilor si marketing, in cadrul companiei, devenita unul dintre cei mai mari producatori de vinuri din Romania, s-a simitit nevoia implementarii unei solutii centralizate si integrate de optimizare a vanzarilor, iar alegerea conducerii a fost OptimanllSFA Android de la AROBS.
 

Solutia noastra

Urmand filosofia calitatii si principiul produsul potrivit la locul, momentul potrivit, pretul potrivit si avand informatia potrivita, s-a decis adaptarea si particularizarea modulului standard de mercantizare in vederea satisfacerii necesitatii clientului Jidvei.
Software Management Vanzari

Avand ca obiectiv principal imbunatatirea rezultatelor la punctele de vanzare, se va facilita culegerea de informatii relevante din piata prin efectuarea de catre reprezentantii Jidvei a unor vizite direct la clienti sau la distribuitori. In acest sens, echipa OptimallSFA a conceput, in mod special, chestionare de trade-marketing care sa vizeze atat produsele proprii, cat si pe cele ale concurentei. Prin intermediul acestora, reprezentantii Jidvei vor culege informatii indispensabile din piata precum prezenta produselor la raft, stocul, pretul acestora, vor fi bifate activitatile, inclusiv materialele necesare, de sampling, promotionale, degustari si alte evenimente desfasurate pentru produsele marca Jidvei sau pentru concurenta. Posibilitatea de a lua notite si observatii legate de vizita, a setarii unui reminder sau a preluarii de comenzi si trimiterea acestora la distribuitorul Jidvei arondat clientului respectiv, au fost luate in considerare.
 
In final, cu pachetul de analiza a datelor si rapoarte pus la dispozitiede OptimallSFA, managerii companiei vor coordona mai bine afacerea si vor putea monitoriza in timp real anumite aspecte care sa ii ajute sa ia decizii rapide, sigure si corecte.
 

Feedback-ul clientului

„Jidvei are un nume binecunoscut pe piata vinurilor din Romania si multe dintre gamele sale au devenit un punct de reper. Politica de marketing incearca sa urmareasca existenta pe piata a unor vinuri diferite pentru fiecare consumator si pentru fiecare tip de distributie, de aceea era nevoie mai ales de optimizarea activitatilor care implca imaginea marcii Jidvei, inclusiv la punctele de vanzare. Aveam nevoie de o solutie informatica flexibila si am fost bucurosi sa vedem ca AROBS, cu care mai colaborasem anterior, au acceptat provocarea de personalizare a aplicatiei OptimallSFA in functie de necesitatile si cerintele noastre specifice. Echipa a reusit sa realizeze o solutie profesionala, moderna, dar in acelasi timp avand o interfata intuitiva si comod de utilizat in teren de catre reprezentantii Jidvei. Cu siguranta am facut o alegere inteleapta!” - precizeaza dl. Cristian Fuga, Director Regional de Vanzari Jidvei.