cere oferta



»
Produse » OptimallSFA Android

OptimallSFA Android

Automatizarea Fortei de Vanzari - Aplicatii Android Vanzari Descriere generala

OptimallSFA Android este un sistem informatic ce asigura automatizarea procesului de vanzare si distributie (Sales Force Automation). Se adreseaza companiilor de distributie sau producatoare cu retea proprie de agenti de vanzari care efectueaza rute zilnice la clienti pentru preluarea comenzilor. Solutia propusa este ideala atat pentru firmele mici, cat si pentru companiile mari sau foarte mari.

OptimallSFA Android ofera acces in timp real la informatii specializate pentru fiecare proces implicat in vanzarea de produse si servicii precum si o serie completa de functionalitati si instrumente destinate fortei de vanzari din teren dar si supervizorilor, directorilor de vanzari sau manageri generali.


 

Solutia de automatizare a fortei de vanzari este compusa din 3 elemente software integrate:

Software Automatizarea Fortei de VanzariAplicatia Back-Office
Software Management VanzariInterfatarea cu sistemul de gestiune (ERP)
Solutii Mobile Agenti VanzariAplicatia mobila ce se instaleaza pe smartphone-urile sau tabletele agentilor

Cum functioneaza

OptimallSFA Android Pre-Sales - permite preluarea comenzilor, incasarilor si retururilor de marfa direct de la clienti, cu livrarea ulterioara a marfii. Pachetul include aplicatia Back-Office, aplicatia pentru terminalele mobile si interfatarea cu sistemul de gestiune.

OptimallSFA Android Van-Sales - permite facturarea direct la client, concomitent cu livrarea marfii. Pachetul include in plus modulul de tiparire facturi si chitante la imprimanta.

Programe Mobile VanzariAplicatia BO ruleaza pe PC sau server, la sediul firmei beneficiare si permite managementul terminalelor mobile, alocarea routing-ului zilnic, alocarea de nomenclatoare de clienti si produse pentru fiecare agent in parte, setarea unor politici de preturi/blocaje/etc, dependent sau independent de sistemul de gestiune, urmarirea comenzilor si incasarilor preluate si nu in ultimul rand, furnizarea de  rapoarte specifice. 

Agentii de vanzari utilizeaza tablete sau telefoane cu Android prin intermediul carora transmit, in timp real, comenzile, vizitele, incasarile si retururile efectuate direct in sistemul de gestiune al companiei (ERP). In acelasi timp, agentii de pe teren au acces permanent la informatii detaliate despre articole, stocuri, discount-uri si promotii pentru diverse produse, situatia clientului vizat (sold initial, sold final, comenzi anterioare, blocaje, etc.) si rute.

OptimallSFA Android poate fi instalat pe orice smartphone sau tableta cu sistem de operare Android (minim versiunea 2.1) si nu depinde de versiunile superioare de Android.

Pachet standard
  • Modul clienti, solduri
  • Modul produse, stocuri, preturi 
  • Modul preluare comenzi, retur marfa
  • Modul preluare incasari
  • Modul routing clienti
  • Modul cautare avansata
  • Modul tiparire facturi si chitante la imprimante matriciale - varianta Van-Sales
  • Modul de blocaje
  • Modul de rapoarte specifice
  • Modul de trimitere mesaje
  • Modul discount
  • Modul promotii
  • Modul gestiune loturi
  Module optionale*
  • Modul targete
  • Modul catalog produse
  • Modul informatii clienti
  • Modul de prioritate si colorare articole
  • Modul fisa sell (istoric vanzari)
  • Modul de gestiune a ambalajelor
  • Modul mercantizare
  • Modul localizare agenti
  • Modul blocare in hotspot
  • Modul client nou
  • Modul Desktop Utility (listare automata din Back-Office a comenzilor transmise on-line, notificare primire comenzi/incasari)
  • Modul de tiparire a bonurilor fiscale pe casele de marcat
  • Modul kilometri la bord si start/stop zi

* Aceste module sunt optionale si presupun un cost suplimentar fata de pachetul standard. Pentru mai multe detalii privind preturile modulelor optionale contactati reprezentantii de vanzari AROBS.

Avantaje si servicii

interfatare cu orice sistem de gestiune (WinMentor, WinMentorEnterprise, ASIS, hMarfa, WinCiel, Socrate,Solutie Management Depozite DistribNet, Classoft, X5, Navision, Charisma, Atlantis, Ascent, Enovator, Senior ERP, SoftOne, BCManager, etc.);
personalizare: aplicatia este modulara si poate fi configurata in functie de cerintele clientului;
utilizare: aplicatia este usor de utilizat si foarte intuitiva
flexibilitate: aplicatia mobila poate fi instalata pe orice terminale (smartphone sau tableta) cu sistem de operare Android;
asistenta in utilizarea aplicatiei si suport tehnic pe baza unui contract de mentenanta;
discounturi la achizitia de module suplimentare sau personalizari ulterioare;
eficienta si inovatie: solutia este dezvoltata si optimizata permanent;
oportunitati de extindereposibilitatea de integrare cu alte aplicatii precum OptimallSFA Android, Optimall MobInv, Optimall Logistic, Optimall BI.

Beneficii Soft Automatizari Depozite
• automatizarea procesului de vanzare si distributie;
• optimizarea fluxului informational;
• controlul soldurilor;
• evitarea OOS (out-of-stock);
• eliminarea erorilor umane si a situatiilor de dubla operare;
• cresterea productivitatii muncii;
• evaluare in timp real;
• motivarea si responsabilizarea fortei de vanzari;
• reducerea costurilor 
• fidelizarea clientilor


Cere oferta
Nume:
 
Firma:
 
Telefon:
 
E-mail:
   
Mesaj:
 
Introduceti codul din imagine: