cere oferta



»
Produse » Optimall MobInv

Optimall MobInv

Descriere generala Optimal Mob - Soft Gestiune Coduri de BareOptimallMobInv este un sistem informatic ce asigura automatizarea proceselor dintr-un depozit sau o magazie. Se adreseaza depozitelor si magaziilor ce stocheaza atat produse neperisabile, cat si perisabile, cu sau fara gestiune de loturi si cu un flux de operatii bine stabilit, bazat pe evidenta codurilor de bare pentru fiecare produs.

Soft-ul WMS OptimallMobInv ajuta gestionarea mai usoara a fluxurilor de lucru din depozit si anume: receptii de marfa, iesiri de marfa si inventar, totul printr-un sistem de validare prin coduri de bare. Pentru citirea codurilor de bare se utilizeaza cititoare de coduri de bare wireless, dotate cu sistem de operare Windows CE (versiunea 5.0 sau 6.0), Microsoft Windows Embedded Handheld 6.5 sau chiar Android.


Solutia OptimallMobInv are in componenta 3 elemente software integrate:

Soft Gestiune Depozite - Automatizarea Depozitelor Aplicatia Back Office MobInv – MobInvBO
Software Coduri de Bare Urmarire Produse Interfata cu sistemul de gestiune (ERP)
Aplicatii Mobile Gestiune Produse Aplicatia mobila ce se instaleaza pe cititorul de coduri de bare

Cum functioneaza

Sincronizare date

Aplicatia MobInvBO se va interfata cu sistemul de gestiune si se va sincroniza cu acesta, preluand toate datele necesare (nomenclator de clienti si articole, stocuri, receptii, comenzi, etc). Aplicatia mobila de pe cititoarele de coduri de bare se va conecta la MobInvBO si va prelua toate aceste date prin intermediul WiFi.

Inventariere

Cu ajutorul cititorului de coduri de bare, se scaneaza codul de bare al produsului de inventariat, iar cantitatea numarata se completeaza in campul eferent. Inventarierea se poate face pe mai multe terminale in acelasi timp, urmand ca aplicatia MobInvBO sa genereze inventarul final. 
Ca si rezultat, se genereaza un raport de diferente inventar, adica o comparatie intre ce s-a numarat la inventar si situatia din sistemul de gestiune.

Gestionarea receptiilor/comenzilor de iesire de marfa

Softul pentru gestiunea depozitelor OptimallMobInv permite tratarea receptiilor/iesirilor de marfa in 2 moduri:
1. Introducerea receptiilor/iesirilor de marfa in sistemul de gestiune, preluarea lor pe dispozitiv si apoi validarea acestora
2. Introducerea receptiilor/iesirilor direct pe dispozitiv si apoi exportul acestora in sistemul de gestiune

Informatii produs

De pe terminal se pot afla informatii despre produs (denumire, stoc, pret, loturi, data expirare, locatie in depozit, numar bucati in bax, etc.) doar prin simpla scanare sau scriere a codului de bare al produsului.

Optiuni disponibile
  • Gestiunea serial number-elor (S/N)
  • Gestiunea de locatii depozitare in depozit pentru acelasi tip de marfa
  • Gestiune pe loturi si data expirare
  • Gestionarea comenzilor de iesire pe masina/tir
  • Listare coduri de bare la imprimanta de coduri bare
Rapoarte disponibile
  • Raport alocare ordine de lucru pe gestionari
  • Raport inventar- produse neidentificate la scanare
  • Raport durata de procesare comanda pe fiecare gestionar

Avantaje si serviciiGestiune Automatizata a Depozitelor
  • interfatare cu orice sistem de gestiune: WinMentor, WinMentorEnterprise, Socrate, bc Manager, SICO ERP, SoftOne, hMarfa, Asis, WinCiel, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP etc.;
  • personalizare: software-ul de gestiune depozite este modular, fiind configurat in functie de cerintele clientului;
  • utilizare: aplicatia WMS este usor de utilizat si foarte intuitiva;
  • flexibilitate: aplicatia mobila poate fi instalata pe orice terminale de tip cititor de coduri de bare cu sistem de operare Win CE (versiunea 5.0 sau 6.0), Microsoft Windows Embedded Handheld 6.5 sau chiar Android;
  • asistenta tehnica precum si update-uri ale aplicatiei – in baza unui contract de mentenanta;
  • eficienta si inovatie: solutia de gestiune a depozitelor este dezvoltata si optimizata permanent;
  • oportunitati de extindere: posibilitatea de integrare cu alte aplicatii AROBS, precum OptimallSFA Android, Optimall Logistic, Optimall Business Intelligence, TrackGPS.
         Beneficii
Soft Automatizari Depozite
  • automatizarea fluxurilor de lucru din depozit;
  • identificarea rapida a nivelului stocurilor si a stadiului produselor din depozit;
  • reducerea erorilor in pregatirea si trimiterea marfii la clienti;
  • reducerea costurilor prin eliminarea erorilor umane, a timpului de procesare documente si a situatiilor de operare dubla;
  • cresterea productivitatii muncii datorita folosirii eficiente a timpului si informatiei de catre gestionari;
  • cresterea satisfactiei clientilor prin oferirea unui serviciu de livrare prompt.



Cere oferta
Nume:
 
Firma:
 
Telefon:
 
E-mail:
   
Mesaj:
 
Introduceti codul din imagine: