cere oferta



»
Despre noi

                                                                                                                     Divizia Optimall

Software Vanzari AndroidDe peste 14 ani, Optimall ofera companiilor de distributie si producatorilor care dispun de retea proprie de agenti de vanzari solutii informatice profesionale de automatizare a fortei de vanzari, prin integrarea de aplicatii si tehnologie software, hardware, echipamente si servicii.

In 2003, cand piata de retail era in plin proces de dezvoltare, iar rapoartele se faceau manual, in condica, a fost infiintata divizia Optimall, din dorinta de a schimba radical si de a usura munca agentilor de vanzari si a managerilor. Aplicatia de automatizare a fortei de vanzari creata acum 14 ani s-a dovedit, in timp, a fi unul dintre cele mai de succes produse AROBS, dar si un jucator de top pe piata de profil. In 2011, AROBS a lansat OptimallSFA Android, prima solutie software romaneasca de automatizare a fortei de vanzari, care ruleaza pe orice smartphone sau tableta cu sistem de operare Android. Versiunea moderna ofera utilizatorilor un design mult mai prietenos si o interfata intuitiva, usor de utilizat. 

Constienti de dinamicitatea, complexitatea mediului si nevoile tot mai specifice de sustinere a business-urilor prin sisteme informatice moderne, echipa Optimall si-a largit continuu portofoliu de solutii de mobilitate, punand pana in prezent la indemana managerilor si echipelor operationale nu doar software-uri de automatizare a fortei de vanzari, ci si de gestionare si management al depozitelor (Optimall MobInv), de localizare a dispozitivelor mobile utilizate de catre agenti (Optimall Location) sau chiar de Business Intelligence (Optimall BI).

Datorita unei echipe solide de dezvoltare şi suport, focusata pe anticiparea si solutionarea problemelor cu care se confrunta clientii, Optimall a reusit sa isi mentina pozitia pe piata, in ciuda tuturor turbulentelor. Astfel ca se numara, astazi, printre cele mai longevive si cautate solutii de automatizare a vanzarilor.     

AROBS Transilvania Software

Solutii Optimizare Vanzari - Softuri Gestiune DepoziteCu o exprienta de 18 ani pe piata de IT, AROBS este o companie cu actionariat 100% romanesc, specializata pe dezvoltarea de software pentru aplicatii mobile, solutii de localizare si management al flotelor auto, precum si solutii SFA, WMS si CRM pe terminale mobile. Cu o echipa multinationala, formata din aproximativ 500 de angajati, localizati în sase centre la nivel national, compania se regaseste in Top 100 angajatori ai judetului Cluj si in Top 5 angajatori de pe piata locala de IT. In afara Romaniei, AROBS mai detine inca trei birouri de servicii in Republica Moldova, Ungaria si Marea Britanie.

Cu prezenta pe piata distribuitorilor de sisteme GPS, compania a lansat, in 2008, primul brand romanesc de sisteme de navigatie GPS, Smailo. Iar in 2013, ajung pe rafturile retailerilor si in magazinele online primele tablete ale aceluiasi brand.  Acum, Smailo inseamna navigatoare, tablete, camere video auto, action cameras etc.

Este una dintre cele mai active companii clujene in ceea ce priveste implicarea in comunitate, fiind sponsorul principal al Maratonului International AROBS Cluj-Napoca.
De-a lungul timpului, AROBS a fost si unul dintre partenerii United Way pe o serie de proiecte sociale.