Diferentiaza-te de concurenta cu solutia WMS!

Predictiile pentru vara acestui an arata ca vanzarile online vor atinge o crestere cu 15% fata de anul precendet.[1]

Tinand cont de numarul mare a comenzilor realizate prin intermediul comertului online, vara aceasta, Optimall by AROBS vine in ajutorul tau cu una din cele mai competitive solutii software de tip WMS (Warehouse Management System) din Romania, Optimall MobInv.  

Pentru a nu intampina dificultati in gestionarea volumului mare de vanzari, Optimall MobInv iti ofera o solutie unica pe piata autohtona, care se integreaza cu aproape 80 de sisteme de gestiune (ERP).Cu Optimall MobInv procesul de management al afacerii tale se va desfasura cu 30% mai rapid si vei putea elimina complet erorile legate de diferentele de inventar, transmiterea si procesarea comenzilor.

Efectele cresterii comertului online se observa tot mai des in activitatea producatorilor si a distribuitorilor care ajung sa se confrunte cu o serie de probleme in procesul de livrare. Lipsa unor functii care ar permite vizualizarea stocurilor, erorilor in selectarea si trimiterea unui alt produs decat cel comandat sau lipsa unei monitorizari complete, sunt doar cateva dintre situatiile cu care se confrunta companiile care detin depozite.

Instrumentul Optimall MobInv este o solutie menita sa usureze munca intr-un depozit, prin automatizarea si optimizarea proceselor.

Cum functioneaza Optimall MobInv?


1. OPTIMIZAREA SPATIULUI IN DEPOZIT CAT SI A TRASEELOR

 
Dezvoltat sa optimizeze fluxul de lucru, ajuta gestionarii si manipulantii sa depoziteze produsele intr-un mod eficient.
Avantajele optimizarii fluxului de lucru sunt:
- utilizarea inteligenta a spatiului (oferind sugestii de asezare a marfurilor)
- fluidizarea operatiunilor din depozit, tinand cont atat de nivelul stocurilor cat si de imbunatatirea timpilor si a traseelor din depozit
- eficientizarea timpului de lucru a personalului.
 


2. REALIZAREA INVENTARIERI SE FACE AUTOMAT, iar ERORILE UMANE SUNT ELIMINATE


Cu ajutorul terminalelor mobile de tip scaner, durata de realizare a inventarului este mult mai scurta, erorile umane sunt eliminate si se pastreaza o evidenta corecta a localizarii produselor precum si a taskurilor angajatilor. Se scaneaza codul de bare a produsului, iar cantitatea numarata se completeaza in campul aferent in mod automat. La final se genereaza un raport de inventariere ce poate fi exportat in sistemul de gestiune (ERP) utilizat.


3. TRANSABILITATEA PRODUSELOR COMERCIALIZATE CRESTE CU 80%

 

Solutia Optimall MobInv iti ofera o perspectiva clara privind transabilitatea printr-o gestionare eficienta a loturilor sau a seriilor produselor. Algoritmi complexi ca si FIFO (First In First Out), LIFO (Last In Last Out) sau FEFO (Firs Expired Firs Out) asigura gestionarea corecta a produselor cu termen de expirare.




4. TIMPUL DEDICAT OPERATIUNILOR DE RECEPTIE, DEPOZITARE, COLECTARE, LIVRARE, SCADE CU 50%

Aplicatia Otimall MobInv este usor de utilizat. Gestionarii si manipulantii urmeaza niste flow-uri clar stabilite, in aplicatia mobila, fapt ce duce la procese mai rapide si eficiente (receptii, depozitare, colectare si livrare).

In urma implementarii unei solutii de WMS, receptionarea, asezarea si colectarea marfurilor in depozit se poate face pe baza sugestiilor oferite de aplicatie. Astfel angajatii au o imagine clara asupra spatiului disponibil. De asemenea, timpul de livrare si expediere scade considerabil, produsele fiind incarcate in masini conform unor criterii prestabilite.

Cresterea unei afaceri este conditionata de eficienta proceselor interne si a flow-ului de lucru. Nu mai este o noutate ca solutiile tehnologice sunt indispensabile in gestionarea unei afaceri, mai ales de tip eCommerce. Daca activezi in domeniu, o astfel de aplicatie poate fi solutia ta de diferentiere.

Vrei sa iei o decizie in cunostinta de cauza? Incearca demo-ul gratuit si convinge-te singur!

Solicita o programare la adresa de email: optimall@arobs.com sau suna la 0264 202 118.