Cum pot obtine asistenta si suport tehnic pentru solutia SFA?

Atunci cand progresul business-ului se bazeaza pe sistemul informatic de automatizare a vanzarilor in care tocmai ati decis sa investiti, este evident sa va ganditi la procese de management al riscului si masuri de siguranta pentru viitor. Misiunea echipei Optimall este aceea de a asigura in permanenta servicii de calitate, de aceea suntem interesati, si chiar recomandam, o colaborare de durata cu orice client al nostru. La fel ca dumneavoastra, si noi dorim ca serviciul oferit sa functioneze optim, conform parametrilor discutati. In acest sens, am pus la punct un departament de Customer Support.

In primul rand, este necesar sa lamurim faptul ca utilizatorilor care folosesc aplicatia OptimallSFA le sunt sficiente cunostinte medii de operare pe calculator si notiuni de baza despre retele de calculatoare. Interfetele utilizator implementate de noi utilizeaza elemente grafice intuitive, denumiri standard din domeniul retailului si au fost indelung testate. In sprijinul acestei afirmatii sta experienta pozitiva a agentilor de vanzari care au utilizat sistemul, ei considerand-o deosebit de usor de utilizat  si avand nevoie in medie de maximum o saptamana pentru a deprinde "secretele" solutiei de automatizare a vanzarilor.

Initial, procedurile pentru managementul riscurilor le elaboram si implementam impreuna cu dumneavoastra. Activitatile legate de imbunatatirea solutiei OptimallSFA, testare si implementare prezinta riscul cel mai ridicat si ca atare le acordam atentie maxima.

Finalizarea implementarii unui sistem de automatizare a fortei de vanzari si trecerea in etapa de exploatare este marcata prin semnarea unui contract de mentenanta intre furnizorul aplicatiei SFA si compania beneficiara. Am pus, astfel, la dispozitia clientilor nostri numeroase canale de comunicare cu consultantii nostri tehnici, bine instruiti cu privire la modului de functionare a aplicatiei. Contractul de menetenata ce-l veti semna cu AROBS prevede, in baza unei valori esalonate lunar, obligativitatea noastra de a:
  • furniza in timp minim asistenta telefonica la numarul de telefon:  +40 264 202 118;
  • asistenta tehnica de tip remote-control oferita de consultantii de implementare prin intermediul aplicaţiei de suport online;
  • deplasarea specialistilor nostri la sediul dumneavoastra, daca acest lucru este necesar;
  • precum si oferirea gratuita a unor versiuni imbunatatite a solutiei noastre.
Calitatea ridicata a serviciilor de mentenanta creste, pe termen lung, multumirea clientilor privind solutia implementata in cadrul companiei. In plus, in baza mentenantei, compania are posibilitatea de a avea intotdeauna la zi functionalitati si tehnologii, fapt ce duce la imbunatatirea continua a proceselor de lucru si la pastrarea intregii activitati intr-un cadrul centralizat.