Cum functioneaza OptimallSFA Android

Sistemul informatic OptimallSFA este compus din 3 elemente software integrate:
1. Aplicatia Back-Office - ruleaza pe PC, la sediul firmei;
2. Interfatarea cu sistemul de gestiune (ERP) - asigura conectarea aplicatiei PDA cu aplicatia Back-Office;
3. Aplicatia mobila - se instaleaza pe smartphone-urile sau tabletele agentilor.
 
Aplicatia BO ruleaza pe PC, la sediul firmei beneficiare si permite managementul termianlelor mobile, alocarea routing-ului zilnic, alocarea de nomencloatoare de client si produse pentru fiecare agent in parte, setarea unor politici de preturi/blocaje/etc. dependent sau independent de aplicatia de gestiune, urmarirea comenzilor si incasarilor preluate, furnizarea de  rapoarte specifice, etc.

Agentii de vanzari utilizeaza PDA-uri (smartphone-uri sau tablete cu sistem de operare Android) prin intermediul carora transmit, in timp real, comenzile (vizitele, incasarile, retururile efectuate) direct in sistemul de gestiune al companiei (ERP). Totodată, agentilor de pe teren le este oferit acces permanent la informatii detaliate despre articole, stocuri, discount-uri si promotii pentru diverse produse, situatia clientului vizat (sold initial, sold final, comenzi anterioare, blocaje, etc.) si rute. In cazul variantei Van-Sales, agentul are posibilitatea de a tipari facturi si chitante direct la client, concomitent cu livrarea marfii, imprimanta fiind conectata prin Bluetooth cu smartphone-ul/tableta.

Calculatorul/serverul pe care este instalata aplicatia Back-Office trebuie sa aiba o conexiune permanenta la Internet pentru a se putea receptiona comenzile trimise de agenti, in timp ce  terminalele mobile au nevoie de acces la Internet doar in momentul in care se fac sincronizari sau se trimit date.

Interfata cu sistemul de gestiune (ERP) asigura conectarea aplicatiei PDA cu aplicatia Back-Office.